miercuri, 13 aprilie 2011

O prietenie adevarata!

Nu pot spune ca am o groaza de prieteni ..Dar atat cati am imi sunt destui ..Chiar daca am crezut ca i'am pierdut sau ca ii pierd ..Am facut tot posibilui sa nu fie asa  . Cand spun ca am un prieten nu e doar o persoana pe care o salutii si o mai intrebi de viataa ..acea persoana se numeste "cunostinta". Unui prieten poti sa'i zici toot ce vreii .cat de retard poate sa sune :)) Sa ai increderee in ell si el in tinee .. Si chiar daca treceti prin momente mai "dificile " sa fei alaturi de tine ..desi crede ca nu mai aveti nici o seansa. Dar eu spun "CUM SA NU AVEM NICI O SEANSA?!"Am facut atatea porcari impreunaa ..ne'am impartasit atatea secrete! sa sa zic STOP??!! NUU! Pff...macar daca s'ar agreea prieteni mei intre eii.Nu am nimic cu nimenii ..si nu e faza caa mi'ar placea sa stau mai mult cu "cealalta" decat cu "ea" ..E foarte ciudatt ..Si probabil cand o sa citesca o sa fie dezamagite sau suparate ..Dar euu nu pot sa spun decat ca TIN LA ELE ORICE AR FII!Sii ca ele sunt singurele in care am putut avea increderee ![se stiu "ele"]

Un comentariu: