luni, 20 februarie 2012

Doar o imagine fictiva ...

                                 Stiu!M-ai lasat aici in plina  noapte..m-ai lasat de izbelniste pe o alee pustiita de un dor al singuratatii.Si m-am pierdut in timp...asteptand sa te intorci.
                                 Plimbandu-ma in intuneric...totul parea mort.. fara viata.Nimic  nu  era asa  cum imi imaginam.Noi doi plimbandu-ne pe aleea pustiita..doar eu si tu, tu  si eu...intr-o lume a noastra care izvoreste in  tine.Fiecare strop de dragoste pe care mi-l ofereai ,imi hranea flamandul suflet ravasit de dorul tau.
                                  Acolo eram amandoi pierduti  pe aleea unei  cumplite epoci de tranzitie,pierduti in singuratatea noastra... pierduti in iubire.
                                 Dar  degeaba imi imaginez asta.. in realitate visul meu nocturn se sfarseste.Infernul exista  si stiu ca oroarea lui consta in faptul ca nu e facut decat din ramasite de paradis.
                                 Si fiecare moment  in asteptarea ta parca  se scurgea in clepsidra lunii...si sticla aburita a cerului ma veghea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu