vineri, 9 martie 2012

Doar tu ..

                                    Si cand  esti tu aici..pana si cel mai  mic nimic are un motiv .Ma  intind  pe covor...uitandu-ma  pe tavan .Adorm  usor cu gandul la tine..Visez la noi..cum ma pierd in ochii tai verzi... cum realitatea se desprinde.. departe de noi.Si privesc cerul..care  e doar o minte bolnava de imaginatie.Si varsa de fericire lacrimi pure  de culoarea  vietii.Si lacrimile  vii se prabusesc  greoi de asfaltul rece al unei inimi inghetate.Si sapa adanc pana patrunde inauntru.Chiar  si acolo este  intunecat.. dar lacrimile pure au dus culoarea  ce domina tot intunericul si disparea incet ... incet cand apareai tu.Reinvii sentimente grele ..scriindu-mi o viata  asa cum mi-am imaginat-o  mereu...
                                   Si  am asteptat mult sa evadezi din cadrul imaginatiei ..  vroiam realitatea ! Te vroiam pe tine .. Faptu  ca esti aici  langa mine  , nu imi mai pasa de nimic .Si iti  multumesc pentru asta :x Victor .
                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu