miercuri, 14 martie 2012

Realitatea scrisa din iluziile mintii...

                                                          

                                Fericirea spre ai  surprinde ficţiunea eternă a sufletului, este proiectată într-un cadru cu multe iluzii, ce joacă rolul principal într-un teatru de papusi.Si fiecare  papusa este manevrata de o iluzie a minţii.
                                Dar brusc mă trezesc ca fiind  un pion principal pe  tabla de şah.Iar cu fiecare   mutare,îmi risc cat mai mult  viaţa. Ştiind ca am mulţi prieteni falsi în jurul meu  , încerc uşor  sa îi elimin de pe tabla. Mai raman puţini pioni  care  si-ar risca viaţa oricand ca eu sa fiu bine.
                                Si realizand cum,ca anii mei,sunt bucăţi de stele căzute în nopţile de vară, ce zboară si se prabusesc cu fosnet de mătase, timpul se scurge  tot mai repede si jocul  se complica  tot mai mult.
                               Si fiecare joc are  un sfarsit .Fie unul de mîndrie, în care  plutesc picături de cristal si zboară uşor ca fluturii ce gătesc pămîntul.Fie un sfarsit  tragic ce lasă în urma lui doar nişte vechi fotografii bine  lipite în cartea veche si arsă de focul inimii.....
                                      

Un comentariu: