vineri, 13 mai 2011

Cui ii pasa??!

Hmm.... Oare cineva si'o fi dat seama??! Logic ca nu :| ...Nimeni nu a observat niciodata la mine ..Ca de fiecare data cand mi'au povestit cevaa...sau mi'au zis ceva...,Mie mi'a pasat .Oricat de prostesc a sunat sau oricat de trist ..etc :] Mie chiar mi'a pasat mereu..Chiar daca nu am aratat asta..Pentru ca uneori ma pierd si nu stiu ce sa zic sa nu fac ceva gresit ..Mai bine stau la locul meu .Sa nu frec pe nimeni la cap :\ De fiecare data cand cineva mi'a cerut ajutorul ..Am fost acolo .Sa nu exagerez ..Nu sunt eu cea mai saritoaree si cea mai nustiucum .Dar mie totusi imi pasa. Ceea ce m'i s'a parul trist a fost ca prieteni mei nu au observat asta :( si mereu spun "CUI II PASA??!"; "Toata lumea se plictisestee daca incep sa ii povestesc despre prblemele mele ..deci mai bine tac!" Uite caa ..mie imi pasa:) si daca intr'adevar cineva are nevoie de minee ..nu voi ezita ..si probabil voi incerca sa dau niste sfraturi sau ceva :D Nu ma voi "plictisi" ascultand toate aste ..pt ca stiu si eu cum e cand nimeni nu vrea sa te asculte;); Cum am zis ..Nimeni nu a observat unele chestii despre mine ..Pentru ca defapt nu a incercat ...Si chiar daca probabil nu ma credeti ..Sa stiti ca pute'ti sa aveti incredere in mine oricand!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu