luni, 23 mai 2011

Romeo si Julieta

Ce dragut ar fi sa existe o asemenea dragoste si in realitate Romeo ar fi tipul perfect , sensibil , romantic si chiar pervers care ar fi in stare de orice pentru Julieta . Julieta ar fi o blonda smechera , bine dotata si mai stiu eu ce fantezii au baietii . Dar e doar o poveste de dragoste si subliniez => POVESTE! Nu spun ca nu poate fi asa si in realitate dar .. Nu prea vad romanii din zilele de azi ca fiind romantici si politicosi , spunand tot in rime .
Acest « print » e greu de gasit …si totusi cand il gasesti nu esti pe placul lui.Ar fi totul prea perfect . Desi fiecare fata are in sufletul ei aceasta poveste sperand ca o sa se indeplineasca. Totusi e trist ca ma enumar printre acele fete .Cautandu’mi "printul" sau dorindu’mi sa apara de nicaieri si sa ma stranga in brate .Defapt printul meu exista dar nu e totul ca in poveste .el doar EXISTA! Atat ..pana acum :]]Adica nimic mai mult ...Si nu sunt sigura ca o sa fie ceva aici pentru ca acest print e special si dragut ...iar printesa[in cazul asta eu:]] ] este o oarecare fata invizibila ,neimportanta .Si totusi inca sper..pentru stii cum se zice ...Speranta moare ultima!<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu