marți, 10 mai 2011

Pur si simplu EU ..

Inca nu ati aflat cine sunt eu cu adevarat?!Nu va'ti dat seama care e felul meu de a fii ..Nu va'ti dat seama de ce am eu in cap?! Pai cat de rezistenta as fi eu ..Care trec peste toate "porcariile" care m'i se intamplaa..fara sa zic nimic. Nu inseamna ca nu pun la suflet...Ori cat de nepasatoare as pareaa..Mie imi pasaa .Asta e felul meu de a fii si totusi nimeni nu si'a dat seama ..Mie imi place sa rezolv lucrurile cu calm ...Imi place sa'mi zic parerea indiferent ce cred altii ...Sunt o persoana deschisaa...Stiuu ..nu sunt specialaa....sau perfectaa..Si nici nu vreau ..Eu stiu ce simt .stiu ce pot.Vreau doar caa..ceilalti sa nu isi faca vre'o parere diferita despre mine ..As vrea sa ma cunoasca cu adevarat ..Dar e imposibil ..Pentru caa daca nici dupa 1 an sau 2 nu iti dai seama cum sunt euu ...Inseamna ca e complicat ...Dar pana la urma nu inteleg ce e COMPLICAT??! Daca ai sta si m'ai asculta cand'va si daca probabil ti'ar pasa macar de ce debitez eu acoloo ..ti'ai da seama cum sunt euu ..Dar nu iti bate capuul .Pentru ca o faci degeaba acum ...Sau macar daca incerci sa unosti un om ..sa o faci din suflet ...Nu din interes...plictisealaa ..sau altceva ..Pur si simplu sa simti ca iti pasa:) Si asta o spun ca pe un sfat ..Nu dau lectii de viata ..:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu