duminică, 5 iunie 2011

Adevar..

Ce este adevarul? Aceasta este o intrebare foarte importanta, dar care nu are un raspuns. Analizand intrebarea, incercand sa o intelegi vei putea intui cam ce este adevarul. Eu nu pot sa raspund. Nimeni nu poate sa raspunda. Dar putemsa o luam logic.. Adevarul nu tine cont de religie. Adevarul nu este al meu si nici al vostru.
Mi s-a spus de multe ori ca nu exista adevar.. Ca fiecare om isi construieste propriul adevar in functie de informatiile pe care le are, de modul in care a fost crescut, de lucrurile in care crede, de cei din jurul lui. Fiecare cu adevarul lui marunt si neinsemnat, dar atat de important atunci cand il opunem adevarului celuilalt ....Nu stiu de ce dar de multe ori adevarul doare foarte tare...dar e de apreciat ca e adevar.
Frumos e ca de multe ori oamenii din zilele de azi te incoltesc daca nu le spui adevarul , iar cand le spui ceea ce au vrut sa auda ... totul s-a dus ... totul a disparut. Mai sus am zis sa o luam logic , dar daca o luam din experienta ?
Sus , jos e o minciuna cu un sambure de adevar . Multi se simt raniti insa altii isi dau seama ca intr-un fel au spus un adevar. Ca desi a fost o minciuna , avea un sambure de adevar , si acea mica particica merita amintita..
 De multe ori am fost mintita si am reactionat nepotrivit . Am pierdut prieteni , amici , iubiti .... mai pe scurt , persoane dragi mie din cauza unui lucru spus fara sa gandesc . Acum stau ... Stau si astept ca acele persoane sa se intoarca la mine , sa isi reaminteasca ca nu a fost vina mea , ca a fost vina unui adevar . Am spus lucruri reale , adevarate si multi prieteni m-au lasat din cauza a ceea ce le-am spus.
 Si totusi Cat din ceea ce cunoastem e adevarat ? Cum se face ca lucrurile despre care avem senzatia ca stim atatea se dovedesc false ?
Cam atat am avut de zis ..(:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu