miercuri, 15 iunie 2011

Ce stupid...!

Nu mai stiu ce sa cred sau daca sa cred . Toata lumea parca isi bate joc. Spui ceva si fiecare interpreteaza altfel...Unii sunt afectati , iar altii onorati chiar. Sau unii cand vorbesc cu tine ceva ..vorbesc atat de serios ..sunt atat de credibili ..ca peste cateva zile sa afli ca isi bat joc .ei fac doar caterinca! Si asa pici de prost si suferi degeaba .Pana iti dai seama ca pur si simplu NU MERITA. Si tot te intrebi "dece sufar atat ?! Dece inca imi pasa de acea persoana?" Pai stii dece ? Pentru ca ai tinut atat de mult la acea persoana si pur si simplu te.a distrus gandul ca ea si.a batut joc ...si ca inca continua cu asta. Cum imi place mie sa zic "Viata nu are maini ..dar uneori iti mai da cate o palma!"
Si dupa toata faza ..incepi sa te comporti ciudat cu cei din jur.pentru ca pur si simplu te simti aiurea .nu iti mai sa gandul la altceva.Si prieteni iti atrag atentia ..intrebandu.te "de ce faci asta?" Pai daca ati sti cum ma simt poate ati intelege de ce fac toate astea! De ce la randul meu imi bat joc .Pentru ca acea chestie neinsemnata pentru voi ..pentru mine a insemnat mult! Si din chestia asta ..am invatat ca degeaba pui atata suflet ca in schimb nu vei primi decat suferinta!
Oricum mersi pentru ca ati citit <3!

Un comentariu: