sâmbătă, 25 iunie 2011

A friend to all is a friend to none.

Pai ..cunosc multi oameni care se plang ca nu sunt cunoscuti de suficienti oameni. Dece? Pentru ca sunt prosti. Daca ar fi destepti ..s.ar plange ca nu cunosc indeajuns oamenii.Nu trebuie sa fi trist ca nu ai fost remarcat! Trebuie sa fi trist ca nu ai facut nciodata ceva remarcabil. Eu una ma multumesc cu putini prieteni pe care ii am si in care pot avea incredere. Adica daca stam sa ne gandim ..dintr.o "gasca" de prieteni ..cati dintre ei tin la tinee cu adevarat?in cati oti avea incredere?! Eu una zic ca ..nu in toti . Mereu exista unii care iti trag o teapa deaia urata pe care nu o poti uita . Si daca ati fi cel mai populaar ..ce ati rezolva? Nimic. Pentru ca cei populari nu stau sa cunoasca lumea cu adevarat ..isi face doar cunostinte ..si cativa prieteni pe care poate sa se bazeze la greu. Asta e parerea mea. Sa ai cativa prieteni ai tai la care sa tii si sa incerci sa.i cunosti cu adevarat . Oukey ..Nu toti cei populari sunt si profitori.exista si exemple pozitive. Nu vreau sa mint sau sa neg. Dar multe cazuri sunt profitori.Acei oameni pur si simplu ma scarbesc ! Nu pot sa le inteleg gandirea ..Dar oricum ..Ce.mi pasa mie de ei :]]? Sa.si traiasca viata cum vor ei . Eu doar am vrut sa.mi zic parerea .

Oricum sper ca v.ati plictisit citind XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu