duminică, 10 iulie 2011

I'm Only Me When I'm With You

 Imi e mult mai usor cand sunt cu prieteni . Acele persoane care ma inteleg si imi sunt alaturi . Si cu ei sunt pur si simplu eu . Pentru ca stiu ca ei ma suporta oricum as fi eu ...Chiar daca ma comport ca un copil , chiar daca  par retardata , chiar daca fac lucruri inexplicabile si ciudate , chiar daca unele decizi ale mele sunt mai complicate. Cu ei ma simt intr-adevar bine . Cand sunt cu altcineva incerc sa ma comport mai matur ..sa nu zic nimic ciudat ...ma comport diferit si imi e greu.Nu vreau sa ma priveasca ..ca pe o ciudata . De multe ori am refuzat unele invitati de a sta cu altii si nu mai inteles
Si am plecat fara sa.ti mai adresez un cuvant . Nu mi.am imaginat ca se va termina asa dintr.o prostie . Dar asta a fost . poate ca a fost o decizie buna sau poate ca nu . Cu toate ca poate citesti asta nu stiu cat de mult o sa ma intelegi . Dar asta sunt eu .

                                                                                                                     Cu drag ,kidd XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu