luni, 25 iulie 2011

Mai ti minte?

Imi mai aduci aminte de noi? Iti mai aduci aminte ca eram cele mai bune prietene? Iti amintesti cum faceam totul impreuna? Si ca totul s.a schimbat brusc ... Dar noi nu am renuntat la prietenia noasta si am continuat.o si in acele conditii? Cand ne prosteam in orele de la scoala .Si nu eram atente ? Sau cand ne uitam upa baieti impreuna? <3 Sau cea mai tare zi ,cand am dormit la tine , chiar daca a 2.a zi stiam ca ma asteapta o morala acasa. Sau cand veneai la mine acasa si ne prosteam tot timpu Chiar si atunci cand te auto-invitai =]]. Cred ca iti dai seama ca nu te voi lasa sa pleci! Chiar daca fac prostii ca orice om nu inseamna ca nu te iubesc !Si sti asta .<3



Si , tu mai sti cand vroiam sa mergem noi la alergat la tine in cartier dar nici una nu puteam din diferite motive? Sau cand am am inceput noi prima oara sa facem un "vlog" pe telefonul meu? Inca mai am toate videoclipurile chiar daca mi.ai cerut sa le sterg. Iti aduci aminte de revelionul pentrut impreuna? Cum am ras jumatate de ora de o poza? =]] Sau de ziua aia in care ne jucam cu papusi la caterinca si am vrut sa ne filmam? Si toate porcariile alea fara rost care ne faceau sa radem?Vei ramane mereu cea mai tare ! Te iubesc!


Si ,chiar si tu ! Mai tii minte bataia cu perne? Sau vara trecuta cand ieseam noi 2 non-stop afara? Ziua ta de anul trecut cand ne jucam ca niste copii prosti?Sau atunci cand ne bateam joc pe feisbuc de inculta aia? Sau cand am venit la tine sa facem poze? Sau cand jucam in ore X si 0 ..sau spanzuratoarea? Imi mai aduci aminte toate porcariile astea? :) Sa stii ca nu te voi uita nicioidata! Te iubesc!



Sii , nu te.am uitat nici pe tine!Tu mai sti cand am ras noi cu lacrimi ca ai cazut peste gard? Sau cand ne strambam ? Chiar si atunci cand faceam planuri pentru vara ..Sau in zilele alea in care veneai in fiecare pauza sa vorbim ? Cand ne uitam dupa "bunaciuni" peste tot ? Mai sti cand ne.am cunoscut? Mai sti cat timp a trecut ? Si mai sti cand eram 'triste aman2 din nustiuce cauza? Cand ne sfatuiam una pe alta? Sau cand l.am enervat pe tipu ala la telefon? Cand dansam ca nebunele cu mopuu?=]] Mai sti toate astea? Oricum ai fi ,Te iubesc!
  Si nu stiu ce m.as fi facut vreodata fara voi! Va iubesc!

Un comentariu: