joi, 28 iulie 2011

Mecanismul vieti.

Stiu . Un titlu ciudat , dar totusi..De ce ne.am nascut ?Sau de ce mai murim?Si totusi nu sunt niste intrebari imposibile. Adica dupa parerea mea ne.am nascut pentru a vedea frumusetea acestei planete ..chiar daca in timp se duce din ce in ce mai mult  din cauza acestor poluari. Oricum viata m.i se pare ca e un joc .
Un joc care il inveti in timp . Uneori mai gresesti ,sau uneori reusesti . Unii inteleg acest joc ,unii nu. Si cand insfarsit intelegi tot ..Incepi sa te joci ..Sti la ce sa te astepti ..E mult mai usor acum cand l.ai inteles. Dar acest joc se mai si sfarseste . Asta insemnand moartea .Cand sufletul nu mai apartine acestei planete . Ca si cand nu ai mai putea juca acest joc niciodata.Si totusi se spune ca te duci intr-un loc "mai bun" . De ce e mai bun?Daca e mai bun de ce ne mai pierdem vremea aici?Eu nu stiu ce sa cred in privinta asta. Dar poate asa o fi .Dar totusi daca nu intelegi acest joc ..Tot in locul ala "mai bun" ne ducem?!  Oricum acest joc nu e simplu . Apar multe chesti care nu iti convin , in multe faze e greu . Dar pe deasupra e si minunat . Dupa parerea mea asta e mecanismul vieti . Te nasti , inveti ,in timp, sa traiesti  ,cand imbatranesti iti dai seama cum stau lucrurile si la sfarsit mori . Cam atat.
                                                                                                                                      Cu drag , Kiddu <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu